edaca

edaca
edaca
10 Takip Ettiklerim
122 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (122)
gakan parabulun enpopuler netcebeci tabiathazinesi hygiene demetay38 kadinadair babacandir eber teknoarsiv seckinceorguler esila48 hobidunyamwoman pelin01 dilekcan72 bakimliyiz guzelbayan parfumler aysummm havlukenarim orgumuz lifmodellerim bahcebakimim bakimlibayaniz emostili gelinliklerim kadinlarkulubum elbiselerim askhikayelerimiz sikabiyeler guzelavatarlar dantelciyizz dantelresimlerimm orguresimlerim nakislarimm orgudikisnakis dikisnakisorgu nakisdikisorgu nakisorgudikis oorgu ddantel nnakis dantell orguu yenidantelmodelleri yenihavlukenari semraceyiz dantelmodellerim ayakkabim

oyuncak tavşan yapımı

arkadaşlar blogumda daha önce yayınladığım bu oyuncakları yani alttaki 2 oyuncak dışındakileri yabancı bi siteden...

Devamı

teşekkürler arkadaşıma

bu çiçekler canım arkadaşım nildeniz içinsırf ben istedim diye nasıl da emek verip uğraştı...

Devamı

pamuk pogaca

MALZEMELER: 1 adet yumurta 1 küp yaş maya(42 gr) 1 su bardağı ılık süt 1 su...

Devamı

sobeeee

beni de o örgülerine ve el becerisine hayran olduğum SERAPLA arkadaşım sobelemiş..ama bu sobe baaşka...

Devamı

yiğit çirkin olmuşşşş :))

bugünlerde evde böyle dolaşıyo benim oğlan böyle çirkin oluyomuş ağzında berenin püskülü şımarırken...ee anne örgücü...

Devamı

ağızda dağılan nefis kurabiyeler

malzemeler:1 yumurta2 su bardağı mısır nişastası1 su bardağı un1 paket margarin1 paket vanilya1 paket...

Devamı

çok şık

arkadaşlar bu modeli netten buldum çok hoşuma gitti ama şu uç kısmını nasıl yapmış...

Devamı

bere ve yekek takımı

kuzenim yeni doğum yaptı minik dilaraya hediye ördüm bunları kızların da...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !